×
TR EN
Kültürel Mirasın Aktarım Eğitimleri ve Semineri-III
Kültürel Mirasın Aktarım Eğitimleri ve Semineri-III

Rektörlük Güzel Sanatlar Bölümü Öğrt. Gör. Dr. İsmail ARGUNŞAH’ın “Kültürel Mirasın Aktarım Eğitimleri ve Semineri-III” başlıklı projesi TÜBİTAK 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği kapsamında kabul edilmiştir. Bölüm hocamızı tebrik ediyor başarılar diliyoruz.



24 Haziran 2026 Çarşamba
Toplam 0 görüntüleme