Rektörlük Güzel Sanatlar Bölümü Öğrt. Gör. Dr. İsmail ARGUNŞAH’ın “Kültürel Mirasın Aktarım Eğitimleri ve Semineri-III” başlıklı projesi TÜBİTAK 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği kapsamında kabul edilmiştir.
Bölüm hocamızı tebrik ediyor başarılar diliyoruz.
